måndag 27 december 2010

Tom mage och snuvig.

Sitter ännu en gång på jobbet.
Blir en långdag idag, 13 timmars jobb.
Uscha.
Men men.
Jobb måste göras.

Får ändå ledigt ett par dagar sen.
Skönt som fan ska det bli.
Komma ikapp lite med städning hemma och tvätten självfallet.



Nyss slängt på lite kaffe, så snart ska det knarkas koffein.
Sen vetefan vad mer jag ska hitta på idag.
Var så trött igår när jag blev hemkörd utav mor min, tack för det.
Så jag slängde på en film, åt lite och såg klart den.
Sen däckade jag av på min soffa tills klockan var halv 7 i morse, då var det bara upp och steka på lite kött att äta till Potatisgratängs resterna jag har kvar sen häromdagen, för dagens lunch.



Idag ska jag iaf stänga kassan här under dagen, sen ska jag träna med Markus och hans polare.
Ska bli ett tungt och skönt axel pass är det tänkt.



Också ringt och ordnat så ett nytt kontokort ska skickas ut till mig, då mitt "gamla" (fick ändå nytt kort för bara ett halvår sen) har fått något fel.





Dagens låt:




http://www.youtube.com/watch?v=plGETDmXw5g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar