tisdag 21 december 2010

Segstartad men lever än.

Var lite segt i morse.
Vaknade 5 minuter innan min klocka ringde, och trodde först jag hade försovit mig.
Men kom strax därefter på att det var Julschema nu på jobbet, så skulle inte öppna förrän 08:00.
Var ändå väldigt tungt att kliva upp 07:00, för jag var och jobbade sent igår kväll.
Men vad gör man inte, jobb måste ju göras.


Fick ett sms igår.
Som jag stör mig på.
Vår kontakt är helt bruten, och det kommer den verkligen att förbli.
Tänker inte ens att "någon gång senare i livet kanske...".
Fuck that!
Helt bruten.
Man får bara en chans.




Hur som helst.
Idag är det mycket att göra på jobbet iaf.
Det är en Jul-Jympa, som dom tycker jag ska vara med på.
Är inte så galet hajj på jympa, så vi får allt se.
Lär iaf gymma idag.
Blev ett axel-pass igår, fick en rätt bra pump men inte lika stark som förra vecka.



Snart ska det iaf börjas att knarka kaffe.
Och sätta fart med arbetandet.





Dagens låt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar