fredag 3 december 2010

En kort Fredag.

Började jobba 13:20 idag.
Riktigt skönt med en rejäl sovmorgon, iofs gick jag upp innan 09:00 men ändå.

Har mest bara tagit det lugnt hemma idag.
Väntar på att Emil ska komma förbi med en träskiva så att jag kan dra upp mitt barbord i köket, för innan hade jag enbart satt upp det med vinkeljärn tillfälligt, men det är knappast stadigt nog.


Blir nog väldigt lugnt ikväll.
Är fattig som, ja.. Fan?

Har extra jobb nästa helg.
Men innan dess kommer det fan bli riktigt fattigt.


Sitter nu och avnjuter iaf en kopp kaffe, något svag men ändå gott.
Ska stänga ikväll på jobbet också.
Men det är inga som helst problem.



Såg dessutom häromdagen att det nu har varit över 10 000 "besökande idioter" på min sida.
Lite sjukt, sen i somras har den räknaren legat uppe.
Tack för visat intresse?



Har inte alltför mycket att tillägga idag iaf än att jag trivs sjukt bra i lägenheten förutom några få konstigheter men det överlever jag allt.
Inget som inte går att ordna helt enkelt.
Fått upp alla tavlor, hyllor osv.

Lite smått och gott kvar bara.
Lär ordna en byrå att ha min TV i sovrummet på, ställde den igår på ett par högtalare utan att tänka mig för.
Så det blev magnetism på bilden, typ hälften.
Gammal skit TV men ändå.
Ska se om jag kan lösa det ändå under helgen.
Verkar som att jag är ledig imorgon, men jobbar kväll på söndag och ska stänga då med.




Dagens låt:




3 kommentarer:

  1. Har han katten å spindeln kvar än?

    SvaraRadera
  2. Ingen av dom.
    Spindeln gick tyvärr bort.
    Katten har flyttat ut på landet.

    SvaraRadera
  3. Tacka fan för det haha, då hade jag aldrig hälsat på dig jag är LIVRÄDD för spindlar! huh ..

    SvaraRadera