fredag 17 december 2010

Rekord dag!

Är på jobbet.
Funtar på att göra en kanna kaffe snart.
Skulle smaka mumma det.


Lite stolt över mig själv då det blev inte 320 i benpressen idag, utan 4 raka reps på 330 kg!

Tack till Marcus för hans pepp-talk innan jag körde hårt, och dessutom under passet.

Tror inte jag svettats så mycket på gymmet på länge, sjukt bra kontakt vart det dessutom.



Ikväll ska jag efter jag har stängt på jobbet, bort och jobba igen.
Sen ska jag bort igen.

Fram och tillbaka hela tiden!

Är iaf ledig hela helgen, tack och lov för det.
Ska bli sjukt skönt att bara ta det lugnt även om det ska tränas imorgon.



Lite kul på jobbet idag dessutom.
Fick precis leka utkastare åt en idiot som ställde till med bråk här idag.
Sjukt vilka idioter det finns som bara startar bråk på gymmet.






Dagens låt:






2 kommentarer:

  1. Du verkar fan pressa en del på gymmet alltså, akta så att du inte sprängs :P Jag funtade på en sak jag med, fast du får veta det sen för att jag gillar att dryga mig he he! Hur som helst får du ha en bra dag/kväll/natt .. Ps. Jag vill ha en uppdatering efter helgen? ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah.
    Klart du får en uppdatering.

    Sprängas vetefan.. Kanske :P

    Alright, bara höra av dig om vad du tänkte på sen då.
    Stor kram!

    SvaraRadera