fredag 10 december 2010

Kortare Fredag.

Blev ett längre jobb pass igår, och dessutom blev det då man var bakfull som ett as.
Men det gick bra ändå.
Fick ut en 9-10 timmar ändå.
Så var lite lagom trött senare på kvällen och däckade av rätt fort när man väl lagt sig.


Sitter nu iaf här i receptionen igen.
Ska se om jag kan komma på något bra sätt att göra om i förråden så att dom kan ha verktyg på ett ställe och andra saker i dom andra.

Sen ska jag väl rippa några skivor till.
Blir väl en 20-30 st som vanligt.


Ska sen också ordna med lösenorden här osv.
Lär samla ihop alla på samma plats så att det blir enklare när folk har funderingar osv.


Hittade på min gamla kamera under flytten också.
Så kan kanske ordna fram lite bilder snart faktiskt.
Vore kul att ta lite nya.
Inte bara tränings bilder.
Utan också vanliga bilder, på mig själv, lägenheten osv.



Har en orolig mor just nu.
Med all rätt dessutom.
Vet inte vad jag kan göra för att hjälpa henne men något måste iaf göras.
För sådär ska det iaf fan inte vara!





Har inga större planer för helgen.
Mer än att jobba.
Ordna i lägenheten.
Och jobba lite till.
Träna också självfallet!


Ordnar en låt för dagen lite senare.

10 kommentarer:

  1. Jag hörde vad som hänt... :SS Finns inte så mycket man kan säga! Jag önskar att jag bara kunnat åka till din mor. Men det är lite komplicerat. Tur att hon har dig igen!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Visste inte ens att du läste min blogg.
    Jo.
    Det är mycket som hänt.
    Väldigt mycket.
    Besök henne du om du känner för det.
    Var rädd om dig.

    SvaraRadera
  3. Jag läser inte vanligtvis din blogg :P Men ibland kan man ju tänka på dig och då är det trevligt att kunna kolla läget :)
    Jo jag har tänkt det.. men som sagt är det komplicerat..
    Detsamma.

    SvaraRadera
  4. Köper riktigt inte att det är komplicerat.
    Vill man, gör man.
    Så är det bara.

    SvaraRadera
  5. Kanske det...
    Man har kanske blivit skum med tiden... eller dum å feg?
    Hehe.. ja ja... komplicerat är ordet. Inget jag vill yppa på nätet :P

    Någon dag ska jag iaf hälsa på din mor!
    Saknar henne grymt mycket!

    SvaraRadera
  6. Du får väl förklara sen vad som är såpass komplicerat.

    SvaraRadera
  7. Kan jag göra... "Off the record" :) Inte här :)

    SvaraRadera