torsdag 16 december 2010

Dag...? -Torsdag.

Åkte iväg igår till Lina, med Robin ändå.
Tog mig bara 3 öl och var hemma vid 12.
Väldigt trevligt faktiskt att bara sitta och snacka lite skit sådär på en onsdag.

Där fanns Lina, Tess och Therese.



Var att kliva upp 06:06 i morse, då min klocka ringde strax innan så var det väl bara att kasta sig upp, slänga på lite musik och borsta gaddarna.


Så nu sitter jag på jobbet.
Väntar på att Emil ska komma förbi med två spacklar som jag ska använda idag på ett jobb.

Har träningsvärk i axlarna sen mitt sjukt bra axelpass jag hade häromdagen.
Evigheter sen jag hade lite värk i axlarna efter en träning.

Kommer dessutom inte hinna att sätta rekord i benpressen idag, då jag drar iväg runt lunch.
Men det får helt enkelt bli imorgon istället.


Avnjuter en kopp starkt svart kaffe och poppar Bandit precis som vanligt.

Får hoppas att jag inte behöver jobba tidigt imorgon, ska tvätta 23:00-02:00, blev en sån tid igen för det fanns inga andra bra.



Känner att skallen är lite trött, hade gärna sovit två timmar till.
Men jobb måste göras.





Dagens låt:




2 kommentarer:

  1. Önskar att jag också bara drack 3 öl och sov sen men nejdå inte Lina inte. Skallebank AB idag men men. Hur som helst sjukt nice att ni kom förbi ändå /Li

    SvaraRadera
  2. Hahah drack du såpass mycket alltså?
    Stackare :P

    SvaraRadera