tisdag 14 december 2010

En Tisdag?

Vaknade i morse och hade ingen aning alls om när jag skulle börja jobba.
Sov t.om längre än vanligt, blev 08:30 som jag klev upp ur sängen, rätt skönt och lagom utvilad var jag.


Fick iaf tag på Ragnar, och han bad mig titta ner runt 13:00, inga problem sa jag som var hemma hos min mor och åt lite lunch.
Trevligt att äta med lite sällskap även om bara morsan och en sjuk lillasyster vid namn Elin var hemma, och inte dom andra 3.


Har en skön träningsvärk i bröstmusklerna än, och det verkar som att den förbannade krampen jag hade i ryggen igår under skulderbladet på vänster sida har gett med sig.
Så idag blir det förmodligen att axel & triceps-pass på gymmet hade jag tänkt.


Blir att handla hem lite mat sen idag också.
Skönt det, helt tomt i kylen och frysen!



Imorgon lutar det lite åt party hemma hos Lina, med Robin bland annat.
Ser fram emot det rejält!



Förutom all den där skiten.
Händer inte mycket.
Bara jobb, träning etc.




Dagens låt:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar