måndag 6 december 2010

Ny vecka efter bakfyllan.

Vaknade igår morse lagom bakfull efter lördagens festande hemma hos "Makke".
Var riktigt trevligt måste jag säga, även om jag blev lite väl full där så hade jag verkligen kul iaf!
Får tacka för det.


Sitter nu iaf på jobbet.
Började halv 12 idag, skönt med sovmorgon.
Jobbar till halv 7 ikväll, sen ska det fan gymmas.
Var för jävla länge sen det var träning för mig.
Nästan 2 veckor!!!
Uscha.
Förkylningar, flytt etc.
Man blir fan tokig.


Fick mig ett par rejäla skratt häromdagen dock.
Såg att vissa påbörjat nya förhållanden (älskar att hån-skratta åt folk som inte vill veta bättre).
Men antar att folk får helt enkelt lära sig själv.
Ingen som verkar vilja lyssna på folks råd.



I veckan släpps Cataclysm dessutom.
Har redan betalt för det.
Så kommer avnjuta det massvis.

Blir lite extra jobb i helgen dessutom.
Bra det.
Behöver verkligen pengarna.
För det här kommer bli en så sjukt tung månad, så det är fan otroligt!

Vetefan hur jag ska klara det.
Dyrt med flytt, räkningar etc.
Men man måste ju leva.


Är nästan klar hemma i lägenheten.
Fått upp köksbord, tavlor och hyllor nu.
Börjar bli rätt fint faktiskt.
Bara taklampa som ska upp i köket, men det sitter en gammal konstig kontakt där nu, sen takfläkten i vardags rummet, och sist men inte minst.. Taklampan i hallen lär upp.

Behöver också skaffa mig en byrå så att jag har något att ställa min TV i sovrummet på, och att ha lite kläder inuti.





Dagens låt:





(Bytte låt)

2 kommentarer:

  1. härligt me flytten nu :) Känns de bra då? hoppas de =)

    SvaraRadera