torsdag 2 december 2010

Klart med flytt & Segstartad morgon.

Flytt osv är klart.
Bara lite möblering och sådant kvar nu.

Blev planetens stress igår då vi var och städade i min gamla lägenhet, för att bovärden ska bara kunna ta sig max 5 sekunder för att titta in och sedan säga "jag litar på er, det ser bra ut".
Kändes ju lite smått tråkigt då vi verkligen skyndat oss som tokar för att kunna städa klart på 2,5 timme, och slänga gammalt skräp man ville bli av med.


Varit ifrån gymmet i 1,5 vecka också.
För förkyld.
Sen flytt.
Sen nu är jag snorig som ett as igen.
Jävla skit.
Måste träna i helgen iaf.
Det måste jag.
Håller på att bli tokig!


Har nu iaf öppnat helt själv på jobbet för första gången.
Inga som helst problem.
Hade dock kvar cykeln utanför jobbet, så fick gå ner till jobbet vilket tog.. Ca 20-25 min.
I 16 minus grader.
Inte galet kallt, men lite chockad blir man på morgonen då man kliver ut.



Tittade på sista avsnittet utav Sons of Anarchy igår.
Säger då det, det var då fan DET BÄSTA AVSNITTET jag har sett!
Helt sjukt jävla bra avslutning.
Allt verkligen var så sjukt.. Perfekt!

Känns tråkigt som satan att serien är slut nu.
Får hoppas det kommer något mer senare, men inget verkar planerat :(.



Fick sällskap utav Sara igår också.
Som dessutom hade med sig en inflyttningspresent!
Får tacka så mycket.
Fick mig en ugnsform, vilket är lite komiskt för vi skrotade min gamla i teflon igår.
Så har en helt ny nu, i glas :)



Vad sker idag då.
Jag slutar tidigare.
Ska hem och fortsätta.
Ska få en bräda utav Emil, så att jag kan sätta upp mitt barbord i köket.
Ska försöka få tag på krokar till taket, så att jag kan sätta upp lampor.
Lär låna hem en skruvdragare från jobbet, så att jag får upp diverse saker, något lättare.


Låten för idag, får bli den jag hörde i slutet utav SoA avsnittet igår.
Helt perfekt.


Dagens låt:




1 kommentar:

  1. oj! måste nog vara den bästa låten du någonsin lagt upp här.

    SvaraRadera