lördag 11 december 2010

Lång Lördag.

Vart ingen låt för dagen igår.
Jag somnade helt enkelt när jag väl kom hem och hade lagt mig.
Lite kasst I know.
Men så är det.


Sitter nu iaf och jobbar.
Verkar bli lite grogg ikväll, endra hos Krulle eller hos mig.
Får se.
Försökte precis ringa han för att se vart han tycker blir bäst.

Får hem fotöljer idag också utav Emil, vilket ska bli riktigt skönt då jag nu har bra med plats i vardagsrummet.




Fick kuta iväg idag ifrån jobbet, till affären.
Tydligen helt slut på dass-papper så jag fick ta pengar ur kassan och ordna det.
Det första jag möter på affären, är en som arbetar där som stoppar mig.
Och säger "Jag tittade lite snabbt på dig när du kom in", jag tänkte.. "Jag har inte stulit något.. Vad är det här?" -Jag trodde du var Jay Smith, var helt säker.


Snacka om paff man blev.
Fått höra det nu ett gäng gånger.
Är vi såpass jäkla lika? O.o


Ja..
Man slutar aldrig att förvånas iaf.



Ordnar en låt ikväll iaf.
Tack för mig.

1 kommentar:

  1. Skrev en kommentar tidigare men den kom ju tydligen inte med? Uppdatera nu så jag har något att läsa :P Och en låt också hade varit trevligt :)

    SvaraRadera