onsdag 15 december 2010

Onsdag och Sallad.

Sitter nu på jobbet.
Har fått lite planer inför helgen, vilket jag ser fram emot.

Annat än det så är det bara jobb och träning som vanligt nu.


Satte mitt bästa axel-pass igår någonsin, allting klickade helt perfekt.
Lätta vikter, perfekt med reps och allt gjordes så sjukt strikt så pumpen jag fick var att mörda för att uppnå igen!


Hade tänkt köra ben imorgon, rekord skall slås!




Imorgon är det som vanligt jobb på Friskis, sen efter det så blir det extra jobb, vilket alltid är trevligt.
Ett mindre, men jobb är alltid jobb och det måste ju göras.



Har precis avnjutit en sjukt god sallad, ifrån Café Vi Tre här i Falun.
Mozarella, Soltorkade Tomater och Bulgur, med lite dressing på sidan om.
Kan det bli bättre?
Nein!




Idag ska jag inte jobba alltför länge.
Hade tänkt tvätta igår kväll från 23:00-02:00 men jag var så slut vid 22:30 tiden att jag gick och la mig istället.
Lite panik nu med rena kläder, så hoppas fan jag får tag på en bra tvätt tid.
Annars får jag nog tvätta i morsans tvätt-stuga hoppas jag på.




Sen är det fan jul nästa vecka!
Usch, fy och blä säger jag bara.
Enda goda med det hela är då maten, och sedan dra hem för att supa sig full för sig själv som åren innan.






Dagens låt:




2 kommentarer:

  1. Varför alltid supa sig full själv på sådana dagar ? / S

    SvaraRadera
  2. Vet ej vem "S" är, men du kan iaf kommentera med ditt egna namn istället.

    Blev inge supa, var tänkt att börja senare imorgon på jobbet.
    Men istället ska jag öppna imorgon.
    Så håller mig nykter.

    SvaraRadera