söndag 26 december 2010

Goodbye to my Weakness.

Vart en öl eller två hos mig med Makke.
Sen bar det av till nedre Norslund, hem till Kim som fyllde år.
Där det dracks lite mer, bland annat en jävla massa Whiskey.

Efter det så ringde vi Emil som var snäll och körde massa folk igår, ner till Pitchers vid 21 tiden.
Vi ville vara säkra på att hinna komma in innan det vart fullt, vilket inte verkade vara något som helst problem.


Där satt vi och partade ända fram till halv 2 om jag inte minns helt fel.
Fick ett samtal, som jag inte riktigt vet vad jag ska säga om det.

Sen traskade jag iväg, hade tänkt gå hem.
Men då jag kom bort till jobbet, så bestämde jag mig för att sova där för jag ändå skulle jobba vid halv 11.


Sov som en stock i kontoret, på soffan.
Och mår rätt bra idag faktiskt.



Ser verkligen inte fram emot morgondagens jobb pass från 08:00-21:00.




Har idag fastnat totalt för den här låten dessutom.
Helt sjukt va bra den är.

"I'm on the front line
Don't worry I'll be fine
The story is just beginning
I say goodbye to my weakness
So long to the regret
And now I see the world through diamond eyes"



Dagens låt:




http://www.youtube.com/watch?v=vV0bM6_TYvc

(Ordnar till den senare idag om jag hinner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar