måndag 3 januari 2011

Måndag och sedan en ledig Tisdag.

Har haft en mycket trevlig nyårsafton.
Lite ensamt då folk frågade "Men vem ska du pussa nu på Tolvslaget då?".

Men det fick bli en puss på min fina Whiskey Flaska jag fick utav Chefen på jobbet i julklapp.


Något annat kan man inte begära antar jag.



Drack dock inte mycket.

Blev en liten whiskey.

Två mellan-öl.

En grogg och lite Champagne som jag fick smaka utav Klara och Emil, tack för det.




Blev iaf middag hemma hos Emil och Klara.

Ruskigt kul!

Sandra, Fyran, Jocke och Karin, Emil och Klara.

Sen jag också.

Åt mat, sen spelade vi lite brädspel, och sist men inte minst, lite Buzz på Emils PS2.


Slutade med att jag åkte hemmåt, fick skjust utav Sandra och Fyran.
Träffade på Justin, och följde med han till min granne och tog mig en grogg.
Sen spelades det lite Xbox 360 Kinect.


Ruskigt trevligt helt enkelt.


Idag har jag jobbat från 15:00 till 21:15.
Både på gymmet, och sen som Målare.
Sjukt skönt.


Tog en lite dålig bild, men såhär ser jag ut idag iaf efter allt jobb!








Dagens låt:






1 kommentar: