fredag 14 januari 2011

Whiskey Provning och Sista dag?

Idag är det min officiellt sista dag som Praktikant här på Friskis.
Känns både bra och dåligt faktiskt.
Trivs bra här, även om det ibland blir lite, lite att göra.
Men det har fungerat bra!


Dom verkar nästan ha lite panik hur dom ska klara sig nu, när jag väl slutar, berättade ena chafen för mig igår kväll.


Kommer ju fortsätta som Kvällsvärd här då och då, när jag väl har tid.
Men inget mer på heltid.




Väntar på samtal ifrån chefen som äger firman i GBG.
Ser verkligen fram emot att få komma ner på provanställning/praktik där.
Då blir det ju traktamente etc.
Helt underbart!





Bortsett ifrån allt det där.
Så har jag pratat mycket med Johan som tränar här.
Vi ska på Whiskey provning nere på Bishop Arms någon dag framöver hade vi tänkt.
Ska bli riktigt nice.
Kostar 450:-, men om man blir medlem vilket kostar 450:- också, så får man 100:- i rabatt vid varje provning sen får man också 6 stycken whiskey-glas.
Får se om man blir det eller ej.
Ner ska vi iaf sen och testa.





Dagens låt:





http://www.youtube.com/watch?v=-ZBxibCiItg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar