onsdag 12 januari 2011

Nytt Jobb?

Var ner till AMS idag, träffade min nya kontakt där nere.
Jävligt bra kille måste jag säga.
Han hade en ny praktikplats till mig på G, med jobb chans dessutom därefter.
Nere i GBG blir det, så jag får pendla.

Som Golvläggare, just parkett som gäller.


Tycker det hela lät skitbra.
Han var riktigt trevlig och det låter mycket professionellt!



Ska iaf höra av han inom ett par dagar, så ska vi prata mer om det.
Min praktik här på Friskis slutar ju på Söndag.
Så efter det får jag återgå som kvällsvärd när jag väl har tid.



Chefen på Friskis verkade skit ledsen dock över detta.
Men han förstår för dom kan tydligen inte anställa mig fast, kom dom nyligen fram till efter ett budgetmöte.

Men så är det helt enkelt.





Dagens låt:





http://www.youtube.com/watch?v=Q1HnMUiCBJI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar