söndag 30 januari 2011

Avbrott?

Varit ifrån bloggen nu ett bra tag.
Varit lite lat på den sidan måste jag erkänna.


Hur som helst.
Jobbar inte längre på gymmet, på heltid.
Utan bara några timmar i veckan.


Jobbar lite extra med annat just nu bara.

Jobbet i GBG, verkade bli en hel blåsning.
Lite svårt att förklara.
Men besviken vart jag verkligen.




Det enda jag har gjort dom senaste veckorna är att bara träna, städa och tvätta massa kläder.
Känns lite som en tråkig Cirkel bortsett ifrån Gymmet.


Tränat lite ihop med Hanna också.
Men får se om det fortsätter.



Vet att jag lovat bilder hit och dit.
Men min kamera verkar inte vilja med sig alls.
Och att ta flera Webbcam-bilder är väl inte alltför lockande då dom inte blir alltför klara i skärpan.




Men träningen går iaf frammåt.
Riktigt skönt.
Tror jag är uppe i ca 92 kg nu i vikt dessutom.
Hade gärna velat ta mig upp till 100 innan min diet ska börja, men kommer inte lyckas med det.


Hur som helst, är det ca 2 månader kvar bara tills min deff ska börja igen.
Blir en långvarig sådan denna gång dessutom.
3-4 Månaders.




Dagens låt:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar