tisdag 11 januari 2011

Krångel med praktik.

Var på möte idag med min kontakt på Arbetslivsresurs genom AMS, jävla krångel hela tiden.
Ska tydligen ses en gång i veckan, och snacka massa skit helt enkelt.
Det mesta dom säger är att man ska söka jobb, och lite bullshit om hur man söker det.
Allt detta, görs genom att fylla i sådär tre dussin jävla papper för att "öva", vilket jag verkligen inte ser som någon sorts hjälp alls.

Vad jag hade velat ha, är ett papper, där dom tipsar om olika företag, med telefon nummer och allt, så man kan ringa och prata med själva anställningsansvariga personen på plats.

Men icke.
Det får man ordna fram själv.



Kanske låter girigt, men jag tycker man skulle få ut mer av det hela.


Dessutom förklarade dumfan att jag bara kan förlänga mitt arbetande med en månad när denna tiden går ut, vilket är den 21:a Januari.


Vadfan gör jag då om jag inte hittat nytt sen?
Vägra gå hemma igen och inte göra nånting alls.





Ska iaf träna med Hanna idag.
Ser fram emot att försöka hjälpa henne bli lite peppad att träna.
Alltid kul att se någon bli träningsinspirerad.



Nej snart drar jag fan bara iväg och fixar jobb på annan ort.
Blir fan tokig snart!







Dagens låt:






http://www.youtube.com/watch?v=NRtvqT_wMeY

2 kommentarer:

  1. Förstår verkligen irritationen, man undrar verkligen vad af är till för ibland. Men försök tänka positivt så ska du se att det ordnar sig till slut! :D

    SvaraRadera