fredag 19 november 2010

Snart lunchtid.

Men är inte hungrig för fem öre.

Klev upp vid 05:05 i morse.
Eller ja, kastade mig upp snarare.
Hatar att ligga kvar.
Finns risk att somna om då.
Iaf vid den tiden.
Hade dock problem att somna igår.


Klev iaf upp tidigt idag, då jag bestämde mig för att börja vid 6 tiden, eller ja.. 05:50 då Karin sagt att hon hade tänkt öppna.
Kom ner iaf i tid, med en minut tillgodo!
Var inte speciellt kallt att cykla heller, bara -3 ute.
Lite halt dock.


Provade på mitt första jympa pass idag dessutom, sedan blev det en ordentlig frukost på jobbet efteråt som tydligen är gratis för mig som jobbar här.
Tack för det!

Blev också ett kortare rygg pass efter det, blev ganska trött efter jympan kan jag lova.

Tänkte iaf jobba till iaf 18:00 idag, dock stänger dom 19 men tänkte smita iväg lite tidigare för att ta mig hem, laga lite mat, städa lite och börja plocka ihop grejer inför flytten.
Ta ner hyllor osv.


Blir att hämta kartonger nästa vecka också, blir nog innan helgen där på fredagen eller lördagen.


Osäker fortfarande om planerna inför helgen.
Men det blir en vilodag imorgon och sen träna igen på söndag.

Har bestämt mig för att vara med på minst 1 jympa pass i veckan.
Kände att det kan behövas.


Kan ju säga att denna låten, är garanterat min favorit låt på denna planet.
Det må vara en cover av en gammal Bob Dylan låt, men enligt mig är den fan oslagbar!


Dagens låt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar