fredag 26 november 2010

Fredag & Sömnproblem.

Lyckades somna igår kväll runt 23 tiden.
Vaknade dock vid 03:00 i morse, helt klar vaken!
Detta är inte heller första gången detta sker.
Vet inte om det går något tåg eller så borta vid mig vid den tiden, eller vad det är.
Det är iaf alltid vid 03:00 jag vaknar, om jag vaknar mitt i natten.
Känns dock som att varje gång det har skett, så har jag haft mardrömmar.
Detta är inte alltför kul.


Hur som helst.
Travade iväg till jobbet så jag var här till 06:00 i morse, för jag hade inte mycket bättre för mig att bara sitta hemma och rulla tummarna i ytterligare en halvtimme.



Var och kikade på lägenheten igår.
Fick skjuts och sällskap utav min snälla mor.
Tack för det.

Lägenheten i sig var helt galet fin.
Kommer dock tapetsera om lite för det var lite tråkiga tapeter där.
Randiga i vardags rummet, helt vitt i köket och vad jag såg (det fanns näst intill inga lampor alls där) vitt i sovrummet.
Får hoppas jag misstar mig om det sistnämda.

Flyttar mest trovärdigt in redan på Tisdag istället för på Onsdag nästa vecka dessutom.


Mor min var snäll nog att klippa mig igår också.
Toppade håret bara smått.
Så det ser mycket bättre ut nu.
Känns redan konstigt dock även fast det bara klipptes bort typ 2-3 cm max, vilket har vuxit tillbaka på 2 månader utan problem.



Vad händer idag då.
Jag ska jobba.
Slutar väl runt 15:00 hade jag tänkt, om inga invändningar ges utav cheferna, så att jag kan ta mig hem, hämta ut kartonger och börja packa.
Ta ner alla förbannade hyllor och börja laga hål, vilket går snabbt.
Lär bara ordna en pensel, men det är inga problem.


Hade konstigt nog inte fått in pengar igår.
Lär ringa och se om det nu vid 9 tiden, så det kan lösas.



Kommer förmodligen jobba hela helgen dessutom.
Har en Hjärt & Lungräddnings kurs på lördag på jobbet.
Jag har ju redan gått en sådan i gymnasiet, men denna ska dock ha vissa grejer som den jag redan har ej hade.
Så det är lika bra att ta denna med tänkte jag och dom på jobbet.





Dagens låt:





4 kommentarer:

  1. Aldrig roligt att vakna så. ): Vaknade också vid tre i natt och var klarvaken..
    Allt bra med dig annars? Var ett tag sen man hörde något från dig.
    Kram Fija

    SvaraRadera
  2. Hallå.
    Nej det är förjävligt att vakna sådär.

    Annars är allt rätt bra med mig!
    Jobbar och sliter, tränar stenhårt och en flytt är inkommande.

    Hur är allt själv?

    SvaraRadera
  3. Med mig är det bara bra, pluggar och sliter. (:
    Vart ska du flytta då?

    SvaraRadera
  4. Jag flyttar till en större lägenhet bara, så det är ingen "större" flytt inte.

    SvaraRadera