måndag 22 november 2010

Små förkyld.

Var lite krasslig i morse.
Så blev hemma idag.
Tänkte att jag inte ska vara på ett gym då, och kunna smitta folk i den atmosfären.
Vore inte precis schysst.

Men imorgon är jag nog på fötter.
Ska nog inte vara några problem.
Kroppen verkar bara behöva vila ut sig lite.


Mycket att göra nu under veckan.
Flyttar ju nästa Onsdag.
Så det blir att packa massor.
Städa osv.

Ska ställa mina möbler i min mosters lägenhet på Tisdagen, för hon bor ju i samma hus som jag ska flytta in i.
Sen städa här, och flytta över möblerna på onsdagen när jag fått nycklarna.


Ska hur som helst bli så galet jävla skönt.


Lär upp till Willy's under veckan också, och få lite kartonger utav Helena som lovat att ordna det till mig.
Mycket snällt utav henne.



Har iaf under denna dag inte gjort ett piss så att säga.
Bara tagit det lugnt och vilat.
Rätt skönt.



Tänkte lägga upp en kul video, sen en låt idag faktiskt.

Video:








Dagens låt:




1 kommentar:

  1. ett efterlängtat inlägg att få läsa :). haha rolig video om drogerna ^^,

    SvaraRadera