söndag 28 november 2010

Lång Söndag.

Anlände till jobbet för ca 25 minuter sedan, och ska jobba ett långpass till minst 21:30 ikväll.
Sen imorgon blir det dock inte en lika lång dag.
Men det är mycket nu innan flytten.

Verkar dock mycket lugnt här.



Har börjat packa hemma också, vilket går snabbare än jag räknat med.
Gäller bara att dunka på någon bra låt på hög volym och sen bara köra på.
Precis som i gymmet helt enkelt.


Var ner på stan igår och åt middag med Emil, Klara och Sara.
Blev på O'Leary's.
Ruskigt god mat, och mycket trevligt.
Mötte dessutom Marco där med Bobbo, utav alla personer.
Lite paff man blev.

Tycker det hela är lite konstigt allt det där.
Verkar nästan som att "jag" var inräknad att träffas, utan att han mer planerat att spendera hela sin vistelse med dom andra, lite konstigt då jag anser att vi känner varandra bäst.
Men men.
Riktigt tråkigt måste jag säga.



Sitter nu iaf och lyssnar på Bandit och bara funderar över vad jag ska göra för att få tiden att gå snabbare.
Blir att kolla lampor, maskiner, cyklar etc som vanligt antar jag.
Lär sätta på lite kaffe också, och sedan lär jag förmodligen ta upp Julgranen här inför jul skyltningen, dessutom ordna med lite grejer i den.




Satte upp granen, vilket tog ett litet tag.
Var först en fot som inte ville med sig alls.
Sen var det att ordna massor med tidnings-rullar inför jul-skyltningen.
Men det gick bra.


Ska dessutom stänga helt själv ikväll, för första gången.
Så det ska bli skoj.
Gillar ansvaret man får/fått här, och hur dom bemöter en som person.




Slänger upp en låt senare ikväll.

1 kommentar:

  1. Jag är så stolt över dig ska du veta <3
    Du har kommit en bra bit på väg och du trivs med det du gör och du verkar göra det jättebra eftersom du har fått ett stort förtroende.
    Ska komma till dig med ett nytt lås vid lunch.
    Önskar dig en X-tra bra dag...och jag är så väldigt glad över att vi pratar igen.
    Älskar ju dig så himla mycket <3
    Kramar Mamma

    SvaraRadera