onsdag 24 november 2010

Mindre än en vecka.

Tills flytten sker.
Ser väldigt mycket fram emot det hela.
Funderar på att dra förbi Willy's ikväll och hämta lite kartonger så jag kan börja att packa ner tallrikar, glas etc.

Lär ta ner massa hyllor också.
Varit lat på den fronten faktiskt.
Skulle egentligen behöva hämta mina verktyg med Emil också, men har inte hänt mycket där heller.


Får helt enkelt ordna det med lite "Fula" verktyg som man redan har hemma.
Men det blir finfint ändå.



Imorgon är det löning också, vilket blir riktigt skönt.
Betala räkningar, lägga undan pengar för flytten osv.
Ska också få titta på lägenheten imorgon.
Fick hjälp utav Stefan som jobbar på Kopparstaden och som är föredetta högsta hönset på gymmet.



Spenderade gårdagens kväll med Lina också.
Var sjukt trevligt att bara sitta och prata i flera timmar om olika problem och idioter som finns på denna planet.
Något som gärna upprepas flera gånger ifrån min part kan jag lova!


Varit hemma två dagar från jobbet också.
Vaknade i Måndags lite lätt krasslig och tänkte att gymmet verkligen är fel plats att gå till, om jag är dålig utifall det skulle spridas tack vare mig.


Men idag är det iaf full fart.
Kom hit runt 7:40 i morse.
Hyfsat pigg och på bra humör.


Redan hunnit förbi Polisen idag med gamla hittegods så vi blir av med dom.
Tycker ju om att ha saker och ting rensat så det blir lite ordning på det hela.


Sorgligt, men sant.
Dagens låt:




1 kommentar:

  1. Det var galet nice, självklart gör vi om det tycker jag också! Ha en fin fortsatt dag nu kram

    SvaraRadera