torsdag 18 november 2010

Fredagen närmar sig..

Torsdag.
Klockan är snart 13.

Kom till jobbet vid halv 11 idag.
Hade lite papper att ordna på stan först men det gick galant.

Blev också ringd utav en tjej som vill tydligen fota mig.. Några modell bilder.. Vetefan alltså.
Känns inte riktigt som min grej.
Men man vet ju aldrig!


Inte bestämt mig än om jag ska sluta vid strax efter 16 som vanligt, eller jobba senare till 18 och träna då.
Iofs är det mer folk här då, fast det får allt gå ändå.
Funderar på ett riktigt intensivt axel pass idag, med mage inräknad.



Visade min lägenhet igår för tjejen som ska ta den efter mig.
Hon kom med sin mor till mig vid 19:00, punktlig dessutom.
Trevlig, stammade lätt och var lång som en ingen annan.
Var lite kul.
Trevliga var dom iaf och dom tyckte lägenheten var skit mysig, dom ville dessutom stjäla min fina säng sa dom hahah.



Kommer bli ensam idag på jobbet ett par timmar dessutom.
Känns kul med ansvaret man har fått.
Och väntar bara på att få nycklar så att jag kan börja öppna eller stänga ibland.


Ska också träffa Lina nästa vecka.
Ser fram emot det.
Blir en fika eller en film.
Sjukt många år sen vi umgicks.
Det var på tiden då man var bara barnet.




Dagens låt:




2 kommentarer:

  1. Ja shit, det är många år sen nu. Kommer liksom ihåg när jag typ sov i ditt knä på bussen från sthlm .. Skateboardtiderna vid skolan med dig och Johan bland annat. Longe time ago.
    Härligt att höra att du är en trogen läsare hos mig precis som jag här hos dig :)

    Vi ses i veckan, ha det guld!

    SvaraRadera
  2. Ja shit.
    Det minns jag.
    Möttes på bussen när vi skulle hem från sthlm, bara sådär!
    Snacka om paff man blev.
    Det är bra minnen iaf.

    Ha det fint du med gumman.

    SvaraRadera