onsdag 17 november 2010

Onsdags Morgon.

Kände mig lagom trött igår.
Men när jag väl la mig så gick det inte att somna förrän närmare 22.
Och då hade jag ändå legat där i över en timme.
Med tanke på att jag hade sovit så dåligt natten innan så borde jag kunnat somna lättare tror man men icke.


Men nu har jag iaf setat här i lite över en halvtimme på jobbet och det känns bra.
Var lite kallt att Cykla, så t.om mössan åkte på idag.
-10 Grader är det ute så det kan vara lite smått halt att cykla ibland på vintern.


Har redan bytt 5 lampor i armaturerna och sett över lite annat.
Tänkte ta mig en titt på Cyklarna lite senare idag så det inte bildats något damm runt hjulen.



Hade lite tankar i morse om att ta ledigt idag och jobba mer i helgen.
Men det slog mig att jag hellre har en ledig helg denna helg.
Även om jag kanske går ner och tränar..


Tittade på nya Sons of Anarchy i morse också.
Finns fan ingen bättre serie på denna planet!
Den slår verkligen allt!


Blir mer och mer lik Jax i skägg & hår dessutom vilket är skoj.
Gillar looken skarpt!



Ska visa min lägenhet ikväll också för en tjej som skrivit på kontraktet, men dock utan att ha tittat på den.
Hon hade dock inte ringt innan hon skrev på, för att titta på den.
Vilket är lite underligt.
Men men.




Ikväll blir det att träna ben också.
Latmasken Makke har inte tränat på...
Säkert 3 veckor nu.
Så har tränat med David nu i lite över en vecka.

Jag kör på som vanligt, medans han försöker komma till sin gamla form.


Planer inför helgen.. Planer inför helgen.
Alla verkar fråga mig om dom.
Har inga än faktiskt.
Får se hur det blir för att vara ärlig.
Träning måste det iaf bli.
Ska ju ta 320 i Benpressen nästa vecka hade jag tänkt.

Ska dessutom på ett jympa pass på Fredag om det finns plats.
Lovat mig själv att prova på det där.


Hur som helst.




Dagens låt:




2 kommentarer: