måndag 29 november 2010

Ny vecka, nya tag.

Är lite lagom hungrig då jag var smart nog i morse att spackla igen hål i väggar och ordna hemma istället för att äta.
Så sitter nu på jobbet och kommer förmodligen bara jobba ett kortare pass idag.


Gick iaf riktigt bra igår att stänga på jobbet.
Dock så bar jag hem lite läsk dom hade i kylen, och ville bli av med, men tro inte på fan att då jag ska cykla hem så bryter jag först av min nyckel i mitt cykel lås.
Sedan då jag går hem, så går påsen sönder.
Så jag fick krångla som fan för att få med allt hem.
Men det gick iaf.


Har nu iaf fått ett nytt cykel lås utav mor min, tack för det!


Hade tänkt träna idag, men glömde ta med mig kläder hit.
Får bli träning när flytten är klar.
Imorgon ska det dock flyttas massor med möbler.
Sedan ska det städas på Onsdag.
Tar nog och städar det värsta imorgon natt dock.




Dagens låt:




http://www.youtube.com/watch?v=pDwlGbEcJ6Y


(Rättas till senare idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar