torsdag 25 november 2010

Lägenheten.

Ska jag få titta på senare idag.
Fyfan va skönt det ska bli.
Riktigt mysko allt det där om den kan jag lova dock.
Mycket fram och tillbaka.


Var sjukt tankespridd igår.
Mycket efter att vad jag och Lina diskuterade kvällen innan, men också för lite skit som hände under dagen.
Eller ja, inte lite precis.

Vet fan inte vad jag ska säga.
Sitter och tänker och försöker få fram ord men det är som om munnen vore igensydd, tungan fast-häftad i gommen och jag inte kan språket.





Började något senare idag, nämligen 09:00.
Så det är rätt skönt.
Dom hade det helt täckt här på morgonen sa dom igår så det var ingen brådska att komma in tidigt.
Dock imorgon börjar jag vid 06:00, så blir att ha det i åtanke ikväll.
Men att komma upp brukar aldrig vara ett problem för mig, snarare att lycka somna.


Höll på att bli dålig tidigare i veckan som sagt, så har inte tränat alls denna vecka för att inte förvärra det hela.
Men nu börjar jag känna mig rätt bra igen.
Tar mig nog ett gympass imorgon faktiskt.


Vet att Marco är i Falun nu dessutom.
Vilket fan är skoj.
Har på känn dock att vi knappt kommer att kunna ses.
Tror han är rätt busy med David och Bobbo.
Men men, vad gör man.



Sitter iaf nu här och stör mig på att vi inte har någon radio i receptionen för det finns inte mycket att göra i gymmet just nu heller på morgonen.
Ska se om jag kan ordna fram en under dagen.

Vaknade med en låt i huvudet i morse, med en refräng som låter "I don't love you anymore, is all I remember you telling me. Never have I felt, so cold. But I have no more blood to bleed, as my heart has been draining into the sea."







Så dagens låt, får lov att bli den.




2 kommentarer:

  1. Nämen vad händer? :/ låter inget vidare. Säg till om du behöver prata mera vet du!
    Kram på sig

    SvaraRadera
  2. Det är lite skit som händer..
    Kan förklara senare.
    Kram!

    SvaraRadera