torsdag 30 september 2010

Ännu en lunch.

Precis ätit ca 200 gram Lax Filé, som jag stekte.
Med Tagliatelle som jag hade ner lite pesto, svart peppar och vitlök i.
Förbannat gott kan jag lova.

Sitter också och väntar på ett förbannat sms.
Ifrån posten där det ska stå att mitt paket ifrån Gymgrossisten är levererat till Willy's.

Blir att gå ner och köra Biceps och någon till muskelgrupp idag, inte bestämt mig för vilken än.
Kan hända att jag kör ett super-mag-pass igen.

Börjar dessutom på lördag att jobba på gymmet, så det ska bli sjukt trevligt.


Annars händer väl inte så sjukt mycket.
Hade väl inte världens bästa dagen häromdagen, inte på kvällen iaf.
Den slutade otrevligt.
Hade väl inte räknat med annat dock.




Dagens låt:



7 kommentarer:

  1. Skriv inte så extremt hemligt. Lite mer öppen kan du väl vara?

    SvaraRadera
  2. varför inte det da?

    SvaraRadera
  3. Sånt kan man ta med mig IRL.

    SvaraRadera
  4. den möjligheten kan inte alla läsare har. ha en bra helg då.

    SvaraRadera
  5. Om alla läsare kunde sluta kommentera med namnet "Anonym" så kanske man lättare skulle kunna ta kontakt med den i fråga och beskriva vad som sker, på ett mer utförligt vis.

    SvaraRadera
  6. Uppdatera? :) (Förresten har man all rätt att vara hur anonym man vill, det är din blogg) så det så .. haha

    SvaraRadera