tisdag 14 september 2010

Tisdags kväll.

Det är nu tisdag.
Fick mitt ECA igår.
Och började igår också.
Än så länge funkar det helt galant!
Svettas helt sjukt av mindre arbete och träning, och jag känner mig riktigt pigg.
Har börjat lätt också, för att sen jobba mig uppåt.


Annars händer inte alltför mycket.
Sitter och väntar med glädje på det nya Sons of Anarchy avsnittet som ska komma idag.
Träffat lite nya vänner under helgens festande.
Rejält trevligt var det faktiskt!
Hamnade på klubben på Lördagen, som vanligt.
Trivs mer och mer där.



Annars händer inte alltför mycket än att jag väntar på att Emil ska friskna till så vi kan jobba mera.

Själv vart jag frisk efter helgens festande, lite sjukt faktiskt att det blev så.



Fick erbjudande om en lägenhet idag i Bojsen, tackade ja men ska titta på den först etc.
Får se.
Vill hellre bo nere i stan.
Finns en lägenhet bredvid Fyran och Sandra, men den hyran har jag inte råd med förrän jag får jobb.




Blev kontaktad idag dessutom utav min blivande jobb-coach.
Ska ner imorgon och se vad dom har att erbjuda.


Ringde till Tandläkaren idag också, min tand som gick sönder förut, behöver fan fixas nu.
Börjar smaka lite weird i käften och det ilar lätt i den.


Men hur som helst.
Det verkar vara en bra början på veckan!



Dagens låt:

2 kommentarer:

  1. Vart i Bojsen? Jag har också sökt men jag får inte ens erbjudande vilket suger bög ungefär! Men men det kommer väl, stan vill vi alla till men det är ju såsatans dyrt! :/ AJ för tanden btw! /Li

    SvaraRadera
  2. Det var på Jungfruvägen 80 något om jag inte minns fel.

    Första erbjudandet jag får typ.
    Och då har jag ändå 700+ poäng :/

    SvaraRadera