onsdag 15 september 2010

Fixaren?

Känner mig lite som "Fixaren" nuförtiden.
Verkar som att alla kontaktar mig för att få tag på massa grejer.
Känns rätt bra faktiskt.

Får hoppas dom kontaktar mig för att dom vill umgås med mig också.



Var iaf ner på ett möte idag.
Med min "Jobb-Coach" som det heter.

Riktigt trevlig snubbe.
Tror detta kan faktiskt ge något.
Ska på ett såkallat Studiebesök på Fredag.
Får se vad man får ut av det.


Imorgon ska jag till tandläkaren.

Blir att först dra ner på stan, fixa med lite papper, träna på gymmet sen dra vidare till Tandläkaren.

Så inte alltför mycket att göra helt enkelt.



Vad händer annars..
Inte mycket fan.

Funkar skit bra att träna med Marcus.
Lite besviken på Linus att han redan verkar ha gett upp efter förra veckan då han var med och tränade för första gången sen 2008 hahah!


Men vad gör man.
Är ändå riktigt glad för hans skull angående hans tjej.




Fick lite hjälp idag utav Marcus dessutom att hitta en låt jag letat efter.


Så dagens låt blir:



3 kommentarer:

  1. Hallå. Hoppas det fick bra hos tandläkaren!
    Tyckte inte att det verkade som om du ville vara "Fixaren"... Men det gällde väl mig antar jag. Fast att jag ville vara din vän också. som alltid.

    Men Skönt att läsa att du mår bra! Hoppas du uppdaterar snart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det vet du...

    Du vet att jag känner dig :P

    SvaraRadera