tisdag 7 september 2010

Blev krontokig!

Fyfan va förbannad jag blev idag.
Satt och poppade musik.
Hade precis dammsugit och inväntade att klockan skulle röra sig, så jag kunde dra ner och träna med Macke.
När min El stängs av!
Fick en räkning utav dom på 3864:-!!!
Helt krontokig.
Börjar ringa runt och fråga vadfan som pågår.
Hade tydligen missat en räkning på 238:- i Juni!
Sen massa pålägg på det för att dom stängt av skiten etc.
Efter en kvart, då jag sitter och svär för mig själv i telefonen så ringer dom upp och säger att dom gjort ett misstag och inte alls får stänga av elen för en sådan liten räkning.

Snacka om att jag blev förbannad.
Men som tur var så löste det hela ju sig.


Ibland så går det allt.


Känner mig lite smått snuvig.
Inte bra inte bra.
Men det rullar på ändå!



Dagens låt:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar