torsdag 23 september 2010

En Torsdag!

Startade dagen med min förbannat underbara frukost, Havregryns gröt med Valnötter, gröna skurna vindruvor, rusin och skivad banan.

Kan det bli bättre?


Ska strax ta min andra dos av ECA för dagen, dock skippar jag A för jag är lite för lat för att köpa det på Apoteket.


Har iaf redan börjat känna och se skillnad.
Svettas som ett djur av att bara Cykla ner på stan, och då har jag cyklat runt praktiskt taget hela sommaren, så det är inte konditionen som bråkar.



Jag har spenderat ett par timmar under veckan, med att bara fundera.
Fundera över mina val som jag gjort under dom senaste månaderna.
Och jag har kommit fram till att jag har valt rätt.

Mina val har fått mig på bättre spår, och jag klarar mig rätt gott.



Känns dock som att jag har mycket att se fram till, så det återstår att se om min magkänsla stämmer!




Har fått förfrågan utav Krulle om jag ska med dom på kryssning och grejer nu i November, men jag är faktiskt mer sugen på att se Bullet for my Valentine, så det kan nog sluta med att jag drar på konserten istället.
Men har inte bestämt mig fullt än.


Har funderat lite över gamla minnen också.
Gamla låtar och sådant.
Exempelvis Aerosmith - Cryin'.
Den står verkligen för lögner må jag säga.

Men vad gör man.




Hur som helst.
Ska snart iväg och träna med Makke nere på Friskis.
Börjar jobba där nu i helgen ett par timmar.
Blir finfint det!




Dagens låt:



16 kommentarer:

  1. Den var grym, men sen.. Vart den skit.

    SvaraRadera
  2. Den står för kärlek, glädje, frihet och lycka. Lögner har inget med den att göra. Att den är skit nu är för att allt gick år skogen i efterhand och inget annat.

    SvaraRadera
  3. Allt den betydde för mig gick i spillror, så vad är skillnaden.

    SvaraRadera
  4. lika så bandet tyvärr. tråkigt att man inte längre kan lyssna på den låten som är så sjukt fin utan att få dåliga tankar och minnen för att sen bli ledsen. fan att vi inte "valde" en "sämre" låt :/

    SvaraRadera
  5. Ibland gör man helt enkelt, fel val.

    SvaraRadera
  6. håller med om det, samtidigt inte.
    vet vi menar samma saker på vissa punkter, på andra punkter inte.
    hur går det med att komma över?

    SvaraRadera
  7. verkar som vi båda har ett litet "problem" alltså :/ fast inget jag vill, eller ens försökt än.

    SvaraRadera
  8. jo tyvärr.. får väl be om ursäkt att jag skrev. såå förlåt

    SvaraRadera
  9. Bubbelmoralen står högt i topp.

    Rätt val är aldrig att överge de människor som står som en sköld för att skydda dig.
    Klart att man blir sårad ibland..
    både mycket och litet...
    Men att sluta kämpa är aldrig rätt väg.
    Du är en Krigare... Vart har det tagit vägen?

    SvaraRadera
  10. Min krigare sa farväl till världen.

    SvaraRadera
  11. Du har gett upp helt enkelt. Fegt.

    SvaraRadera