fredag 24 september 2010

Lunchtid.

Klockan är nu 12:10 och jag har redan tryckt i mig en protein bar, en stor skål med potatis & kött soppa som jag gjorde igår, samt 3 Omega 3 kapslar, 2 EC och 3 kapslar med Kre-Alkalyn.

Mycket att ha koll på hela tiden.
Men allt har ju sin mening.



Mår bättre både fysiskt och psykiskt än jag gjort på evigheter känns det som.
Efter varje pass på gymmet är jag som en ny man.
Jag går ut ifrån gymmet varenda dag, med ett leende både på utsidan såsom insidan.



Så vad händer i helgen?
Vet att Sonic Syndicate spelar ikväll nere på Arenan.
Men har sett dom förr ett par gånger, då dom varit förband åt andra band.
Så får väl se om jag drar och tittar på dom åter igen.
Tvivlar lite på det faktiskt.


Funderar på en nykter helg dessutom.
Vore skönt att ha.



Lär också få tag på en ny mobil.
Var lovad att få köpa Emils gamla, men han verkar inte mottaglig att få tag på mera.


Hur som helst.
Ska se om jag inte kan ordna fram lite nya bilder snart.
Är väl dags att uppdatera lite grann.




Dagens låt:


2 kommentarer: