onsdag 8 september 2010

Förkyld?

Varit lite snorig nu i 2-3 dagar.
Och sen varit lite dåsig nu på kvällen.

Hoppas verkligen inte jag går och blir lika dundersjuk som Emil var idag när jag drog över med lite alvedon och liknande.



Annars har inte speciellt mycket hänt.
Varit och tränat med Marcus nu ett par gånger.
Funkar skitbra.
Slet med Linus till gymmet häromdagen, han ligger nu dock hemma med rejäl smärta säger han vilket dock bara gör mig glad att få höra! =P



Imorgon beställs det grejer.
Sen är det dietande som behövs.
Blir lugnare med supandet nu också.
Vilket också behövs.



Hade sömnproblem igår kväll.
Låg i flera timmar i sängen, tittade på sista säsongen med Scrubs och kunde inte somna.
Dumma jävla tankar man har ibland.
Verkligen dumma.
Dom släpper verkligen inte.



Förutom det, så släpptes nya avsnittet med Sons of Anarchy igår kväll.
Sjukt glad jag blev!
Såg det i morse och njöt utav varenda sekund.



Låter fortfarande håret växa, har ju en bild utav hur långt jag ska ha det.
Skiter totalt i vad folk tycker om det hela, det är skönt med långt hår!



Såhär nånting hade jag tänkt =)



Dagens låt:



7 kommentarer:

  1. Jasså dety är honom du vill efterlikna? Haha närå. (Btw killar SKA ha långt hår, allt eller inget alls tycker jag) MEN du kan inte lägga ut bilder va nya avsnitten jag vill inte se! då får jag nog sluta läsa din blogg då helt enkelt men det är ju lite trist. Ha d bra!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt Lina :D
    Dock är bilden ifrån säsong 2 så oroa dig inte, den är inte ifrån nya =)

    SvaraRadera
  3. http://rockfever.devote.se/

    SvaraRadera
  4. tänkte att du kanske fortfarande läser. Kunde inte ha kvar den andra längre.

    SvaraRadera
  5. långt hår är skit snyggt fredrik! :D go fot it!

    SvaraRadera