onsdag 6 oktober 2010

Åter Igen, Onsdag.

Vaknade i morse och kände att jag inte alls hade någon lust med dagens sysslor som måste göras.

Drömde inatt om att flytta.
Antar att jag verkligen vill ha den nya lägenheten jag fått erbjudande om.
Får hoppas att jag får den, vilket jag får veta på fredag.


Har börjat jobba lite på gymmet också.
Sitter mest i receptionen, men har lite andra sysslor också.
Att se över gymmet osv.
Får ej betalt för jobbet, men får träna hur mycket jag vill gratis.
Och timmarna jag jobbar väljer jag själv.
Hur bra som helst!


Var och tränade igår med Sandra, Fyran, Tobbe och Macke.
Visade Sandra, Fyran och Tobbe lite tränings metoder.
Ska hjälpa dom lite grann hade jag tänkt.

Min fysik bara bättras och förbättras hela tiden.
Är mycket nöjd med hur min diet går än så länge.
Har dock ingen kamera att ta bilder med.
Men ska se om jag kan ordna det snart.

Så man själv kan få se lite på skillnaden, om man nu skulle vilja det!



Ska iväg med papper idag till Åklagarmyndigheten, sen ska jag ner på ett möte med min jobb coach, vilket inte är allt för kul.
men det lär göras.


Träffade mor min på stan häromdagen dessutom, med min syster Elin, och hennes granne Tomas.
Var själv på väg att träna, sen jobba på gymmet.

Pratade dock bara med Tomas.
Hade inget att säga henne.
Hon stod mest och var tyst under min och Tomas diskussion.



Sitter och ser på Hannibal Lecter 2, mysiga filmer detta.
Tycker om dom.
Hopkins ser så sjukt lugn ut, men ändå inte.




Hoppas helgen bjuder på alla saker jag längtat efter.






Dagens låt:



3 kommentarer: