fredag 8 oktober 2010

Smått sliten.

Varit sjukt mycket träning nu.
Varje dag har det varit gym i över 2 veckor.
Så imorgon blir det en efterlängtad vilo-dag.

Ska bli sjukt skönt, fast ändå inte.


Har iaf jobbat på gymmet idag igen.
Bara 2,5 timme denna gången, men man lär sig mycket.

Tror jag börjar få lite koll på systemet nu också, riktigt skönt.



Annars söker jag fortfarande vanliga jobb.
Går väl sisådär.



Dieten än så länge går bättre än förväntat, lite fattig just nu men kroppen tar emot allt precis som det ska, bättre än jag hade förväntat mig dessutom.

Är också helt förälskad i Rage X2, bästa kosttillskottet jag använt mig utav hittils!



Fick svar idag dessutom, jag får lägenheten i Bojsen!
Samma hus som min Moster bor i tydligen.
Jungfruvägen 107 A kommer jag att flytta till i början utav December.
Vändplan 5 är det.



Blir en 2'a på 66,9 kvm.
Tack för det.


Äntligen något som går rätt till!






Dagens låt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar