lördag 8 augusti 2009

Vilken Jävla Kväll..

Har en sån där kväll då man bara vill fan spy på allt.
Känns som om inget verkligen passar mig alls ikväll.
Varken musik, mat eller något fan.

Vadfan händer.
Hmm.
Låt oss se.

Vänner hör inte av sig.
Typ 1 utav 20 hör av sig.
Det uppskattas, absolut.
Men vart är resten?
Trött på att höra av mig till dom.

Vad händer mer..

Allt och alla verkar vara otrogna emot varandra.

Exet är som hon är.

Alla bråkar.

Mår illa av tanken på att plugga på Kursen ibland.
Skolkat alltför mycket.

Har det galet dåligt med pengar.

Väger 86 kg, känner mig galet fet.
Måste deffa, med lite hjälp dessutom.

Morsan mår dåligt.
Är galet orolig för henne.
Kan inte hjälpa henne heller.
Vet fan inte vad jag ska ta mig till.


Om man redan nått botten, hur kan man fortfarande sjunka?




Är väl inte mycket glädje just nu.
Förutom att Cissi är en galet bra tjej, och jag fick en kattunge idag som blev döpt till Leo.
Ser ut som ett litet Lejon.
Liten och kaxig.

Enda problemet är dock att James redan försökt spänna på han 4 gånger, vet inte vart James får alla sina idéer ifrån..

4 kommentarer:

  1. Önskar att jag kunde hjälpa dig att må bättre...vet bara inte hur =(
    Var inte orolig över mig hjärtat..jag är en envis "tant" vet du väl - jag klarar mig.
    Min bil är fortf dock trasig...har ingen ny vattenpump eller just nu kr till att köpa en heller tyvärr. Får låna bil av Malin P..så jag kan iaf åka upp till Tandådalen idag med dina syskon. Det är ju redan betalt och jag tror att det kan vara bra att få komma bort härifrån ett par dgr. Kommer hem på Lördag igen. Jag älskar dig och jag är alltid bara ett samtal bort. Ringer dig lite senare. Kramar i massor // Mamma

    SvaraRadera
  2. Klart jag oroar mig över dig Mamma.
    Ska göra allt jag kan för dig.
    Hoppas ni får det bra där uppe mamma.
    Älskar dig.

    SvaraRadera
  3. jobbigt...hoppas du snart mår bättre.kram

    SvaraRadera
  4. Säger som din mamma önskar jag kunde få dig å må bättre men det vet jag att ja inte kan å tror inte de skulle uppskattas heller.. men hoppas verkligen du mår bättre snart igen å att allt löser sig för dig å din mamma *kramar om*

    SvaraRadera