fredag 21 augusti 2009

Ännu En Fredag..

Vad har hänt idag.
Inge kurs för mig idag inte.
Skött mig lite kasst den här veckan, eller rätt mycket.
Var ner på stan iaf och tog hand om lite ärenden.

Var ut i Onsdags.
Vilket faktiskt var helt okay, vill tacka för det mycket trevliga sällskapet.
Torsdagen slutade med galet mycket film tittande med Johannas sambo Jenny.
Det var trevligt.
Såg klart hela Playa Del Sol.
Klockren serie!
Hoppas fan på en säsong 2.

Ikväll ska David kika förbi.
Han ville öla lite, och jag är inte precis Bitter över det.
Får se vart det bär av sen.
Verkar som att vissa ska ut imorgon.
Men det har jag ingen ork för.

Nästa vecka är det löning, fan va gött.
Då blir det att betala räkningar.
Har fan räkningar för 5600:- denna månad.
USCH!
Helt åt helvete är det.

Kommer bli en tajt månad framöver.

Snart dags för diet också för träningen.
Det kommer bli nice.
Har lovat lite nya bilder på kroppen under veckan också, men dom får helt enkelt bli tagna i helgen, har inte haft speciellt mycket ork för det nu i veckan.

Nej nu ska jag förgylla min dag med bra musik.


Lite bilder:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar