torsdag 13 augusti 2009

Tänkt Lite.

Nu i två dagar här.
Över situationer och sitser.

Speciellt min egna just nu.

Okay, har blivit rätt blåst här.
Och vad kan man säga om det.
Lita inte på folk som säger att dom menar vad dom säger, att dom hatar att ljuga och hatar folk som ljuger.

Så då kommer man fram till frågan, vem kan man egentligen lita på?
Är det dom som kommer på kvällen till en, med en ny Whisky och säger att vi ska bara ta det lugnt, prata igenom allt och bara försöka få grepp om stunden?
Dom som tar med en ut på krogen för att dansa och försöka släppa tanken om saker och ting?

Eller är det dom som skickar ett sms i månaden, frågar om man vet en fest?


Tror nog mer på den första där då måste jag säga.
Vilket jag verkligen uppskattar.



Riktiga vänner finns, och dom är verkligen få.
Riktiga töser, finns det däremot mycket mindre utav.

Tänker inte säga några namn, för jag sjunker inte så lågt.
Dom som känner mig väl, vet vad som hänt och dömmer ingen för det.
Dom är vuxna nog att förstå hur man egentligen ska agera vid dom flesta situationer och gör det på rätt sätt därefter.

Tack till er.

2 kommentarer:

  1. Lika lite som det finns tjejer som menar det dom säger så kanske du ska tänka efter att du är inte ett dugg bättre själv..

    SvaraRadera
  2. .. och blir besviken för saker man aldrig har lovat.

    SvaraRadera