söndag 16 augusti 2009

Fick Sova Ut Inatt.

Festade hårt i Fredags natt.
Kom hem runt 7 på morgonen, vinglandes, irriterad och fundersam över den kvällens händelser.
Vissa personer ska verkligen hålla sig borta ifrån Spriten ;P

Igår satt jag dock inne nästan hela dagen, visserligen så tvättade jag i 4 timmar vilket verkligen behövdes.
Senare på kvällen så satt jag framför datorn, kollade på massa filmer.. Såg bland annat The Boat That Rocked, galet bra film!.
Roligaste jag sett på länge efter The Hangover.
Såg också på filmen Smokin' Aces.
Emil vart helt paff på Fredagen då jag sa att jag aldrig hade sett den, så fick lov att ta hem den.
Rätt bra film, lite udda ibland men ändå skön stil på den.

Sedan la jag mig rätt tidigt, vilket fan var skönt.
Var rätt trött då jag inte sov alltför länge på Fredags "Morgonen" om man ska kalla det så.

Idag vaknade jag först runt 7 i morse, av att James och Leo busade loss i hela lägenheten.
Man blir knäpp på dom ibland hah.
Men dom är för söta för att bli sur på.


Funderar lite smått på vad man ska göra idag, lär städa.
Diska.
Sen får vi se vad man gör.
Vore skoj med lite sällskap dock.



Veckan har bestått utav lite skolk.
Var ju skit som hände så hade ingen som helst ork att sitta på Kursen och plugga.
Annars fick jag rätt mycket gjort där borta i Borlänge.
Körde "Heta Arbeten" i Fredags, vilket var sjukt lätt.
Inte ett enda fel på provet! :D
Så nu får man Cert för det med.


Tagit lite bilder hit och dit.
Men hittade inga bra.
Tänkte iaf visa en konstig bild på mig efter jag blev klippt, och sen lite på James + Leo.













Tänkte väl fixa lite nya bilder på min träning nu under veckan.
Vore skoj att kunna själv se på bild vilka framsteg man tar.

Tog iaf ett nytt personbästa nu i veckan då jag körde Hantelpressen, kom upp i 52,5 KG's hantlarna, så snart är man uppe i max! (60 kg's)

4 kommentarer:

  1. Så söt Leo är, båda dina katter liknar mina som jag har hemma. Sköt om dig! Kram Serran

    SvaraRadera
  2. Oj, visste inte att du läste bloggar :O
    Tack så mycket, så du har två katter du med?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo fan, både läser och skriver :)
    Uppe i Edsbyn har jag 3katter som väntar på mig, funderade länge på om jag skulle ta min svarta till Falun, men då han är ute katt vill jag inte plåga honom med att vara inne. Kram Serran

    SvaraRadera