måndag 24 augusti 2009

Måndag och Träning.

Kom precis hem ifrån att ha varit och tränat med David.
Gick helt okay.
Hade hoppats på att ta lika mycket som förr i Bänk Pressen, men så vart det inte idag.
Har dock för mig att mitt förra rekord vart taget då jag använde Kreatin.
Vilket jag inte gör nu då.
Så det fick bli 120 kg idag bara :/
Säkning med 10 kg.

Hade iaf lovat lite nya bilder.
Får ursäkta att kameran är ruskigt dålig, blev mobil bilder och sen den förbannade grimaschen på ansiktet ;P
Men här har ni nya bilder iaf.

Snart börjar deffen :D




3 kommentarer:

  1. Du har "vuxit på dig" en hel del sonen min..*Ler*. Hoppas att du får en bra dag idag..trots det totalt värdelösa vädret =(
    Kanske dags för dig att investera i ett par nya gympaskor idag ??
    Älskar dig. // Kramar Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Mamma.
    Önskar jag hade råd att investera i nya skor.
    Har inte råd denna månad, blir en riktigt fattig månad :/
    Älskar dig med Mamma.

    SvaraRadera