tisdag 18 augusti 2009

Får Inte Mycket Gjort Idag..

Vart hemma ifrån kursen idag igen.
Magen är hel-weird och jag hostar + är lite smått snuvig.
Lagom störande.

Imorgon ska jag dock tvinga mig själv dit, det ska gå.
Sen måste jag till gymmet.
Har seriös ångestfyllt tränings-sug just nu.
Inte tränat sen i Torsdags! :O
Helt sjukt.
Inte likt mig inte.


Vad händer annars.
Hmm inte så mycket inte.
David sov här inatt.

Skrattade lite åt hur Leo och James håller på.
Leo har verkligen inte släppt att hans Mamma inte finns här, så han försöker konstant suga tag i James "Tuttar" men det verkar inte vara speciellt givande.
Tog en bild på det och en bild på då dom ligger och sover på köksbordet, riktigt söta. Notera dessutom min sjukt sexiga Radio som står på bordet, 80-Talet i mitt hjärta!




2 kommentarer:

  1. Haha, va söta dom är.
    James ser ut som en panter på bordet.
    Rawr.

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Hahah ja, James börjar fan bli rejält stor nu :D

    SvaraRadera