fredag 7 augusti 2009

Försov Mig..

Ännu en gång.
Vadfan är det med mig.
Verkar som att min självdisciplin har börjat slacka rejält på den senaste tiden.
Kanske har för mycket i huvudet.
Vet ej..
Det kommer nog tillbaka snart igen dock.


Hmm.
Får en till Katt idag, eller.. Ska ta en på prov för att se om James fixar att det bor en till katt här.
Blir en Kattunge på ca 9 veckor.
Ska bli mys.

Ikväll blir det förmodligen Bowling.
Med Cissi och eventuellt övriga av hennes vänner, sen David.
Ska bli galet skoj.

Annars händer inte alltför mycket.
Fick ett sms utav Robins tjej Sofie igår, en inbjudan till Kräftskiva på Torsdag (?).
Varför just en Torsdag, eller råkade hon skicka det för sent?
Aja.
Tackade nej iaf.
Det är nästan det första man hör av utav sina vanliga vänner på snart 3 veckor.
Så just nu kan dom flesta utav dom kyssa mig någonstans.
Trött på att behöva höra av mig till dom.


Fan då.
Varför försov jag mig.
La mig ju t.om jävligt tidigt igår kväll då jag kände mig helt slut.
Lite snuvig idag är jag också.


Aja.
Livet fortsätter frammåt iaf verkar det som.
Går rätt bra på Kursen, förutom att det har blivit lite skolk.
Fy på mig för det.
Träffar fortfarande Cissi, vilket känns ruskigt fint.
Tar dagarna som dom kommer och så tänker jag fortsätta.

För övrigt så går träningen rätt bra.
Funderar lite på att testa lite nya Kosttillskott snart.
Fick tips om ett Mjölk-Protein-Tillskott som var galet dyrt, men galet bra & gott dessutom!
Får väl se.
600:- För det är lite väl att ta i tycker jag.

Funtar lite också på att deffa snart igen.
Får se när det väl blir av.

Har inga nya bilder att bjuda på idag tyvärr.
Ska se om jag kan få några bilder tagna sen så man kan se Dagsläget över hur träningen tar sig.


Tack för mig.

4 kommentarer:

  1. God Morgon älskade sonen min..*Ler*..jag tänkte nyss på dig - ja ifall du försovit dig eller inte. Nåväl..jag hoppas att du åkt till skolan iaf så att du inte får för mycket frånvaro. Solen kikar fram och jag har varit vaken sen 06.10..har hunnit med en hel del här hemma när dom andra sovit så sött. Min bil har fått en "tendens" att koka hela tiden..*Grrr* får se om det är vattenpumpen eller "bara" nån slang =(
    Hoppas att du får en extra bra dag idag iaf..jag älskar dig.
    Kramar Mamma

    SvaraRadera
  2. Hallå älskade Mamma.
    Nix, jag åkte inte.
    Tänkte vara hemma och städa som fan.
    Får hem en till katt så vill ha det fint till när den kommer.

    Hmm.
    Fan va illa.
    Kan inte vara Topplocks-packningen som är på G att gå då?
    Emil har samma problem med sin Volvo och det kunde kanske vara det.
    Men får hoppas det är en Slang eller Pumpen då.
    Hoppas du mår bra.
    Älskar dig.

    SvaraRadera
  3. Vi ska ha den på torsdag för annars tjatar alla om att man ska på krogen och alla blir dyng fulla :P så på en torsdag så sitter alla lugnt och ingen stress ;) haha... synd att du inte vill komma hade varit roligt att träffa dig igen. Kul att det går bra med Cissi.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förstår det, blir nog bäst att ha det på en Torsdag.
    Hoppas ni får det kul och att du mår bra.
    Ta hand om dig.
    Kram.

    SvaraRadera