lördag 4 juli 2009

Vad Händer?

Ja..
Vad händer egentligen.


På den senaste tiden har det hänt lite ditten och datten.
Varit på Peace & Love.
Röjt som ett as.
Festade som en idiot.
Träffade min idol Anders Fridén där mitt på stan i Borlänge dessutom då David skulle ta ut pengar.

Annars.
Hmm.
Ska på Wacken verkar det som.
Får biljett utav Batta, då han inte kan åka pga. sitt jobb och jag ska jobba lite i hans nya lägenhet han köpt som tack för biljetten.

Annars är det mycket skit som sker..
Inte mycket jag orkar skriva om nu iaf.

6 kommentarer:

  1. träffade du annie på P&L??=)

    //Eve

    SvaraRadera
  2. Annie? Nääe..
    Såg inte henne något.

    SvaraRadera
  3. okej okej.. hon var ju där oxå.. bara tänkte...

    SvaraRadera
  4. Jaså var hon det?
    Tror inte hon såg mig heller..

    SvaraRadera
  5. det är bra att du har kul!men det där sista låter ej så bra..men du....det kommer bättre dagar!madde

    SvaraRadera
  6. Jo..
    Klart det kommer bättre dagar.
    Får hoppas dom kommer snart bara ;P
    Tack iaf.
    Kram

    SvaraRadera