torsdag 16 juli 2009

Inte Orkat.

Verkligen inte haft någon ork att skriva på rätt länge nu.
Har semester i 2 veckor ifrån Kursen.
Vilket är rätt skönt, även fast jag varit borta några dagar ifrån Kursen då den pågick.

Men men.
Snart 1 vecka kvar bara av semestern.
Sen är det tillbaka till Bänken i Borlänge och plugga ritningar, sen lite praktiskt arbete.

Annars händer väl lite ditten och datten.
Vissa saker orkar jag inte ta över min Blogg.
För mycket kan missuppfattas.
Men.

Jag kan iaf säga att jag är Lycklig.
Det är jag.
Mycket lycklig!



Verkar lite som att dom flesta av mina vänner har nästan försvunnit in i supandet.
Robin frågade om han får vara med mig & David på lugnet, för att träna.
Men..
Han har varit galet lat.
Måste få han att ta tummen ur röven.
Han ville ju ha hjälp med att få bort sin starkt påbörjade Mage som han har.
Vilket vore galet lätt bara han ligger i som han gjorde i början utav året.

Tack för Gårdagen förresten.
Var underbart, bortsett ifrån att vissa gjorde bort sig.. Heheh.
Äh, sånt löser sig ska du se dude :)

5 kommentarer:

  1. Kul att du uppdaterar lite.. å skönt att du är lycklig *ler*

    SvaraRadera
  2. Hej älskade sonen min...skönt att veta att du är lycklig <3 Jag vet inte på vilket sätt men det spelar ingen roll...bara att du är det - gör mig glad !!
    Kram på dig..hoppas vi kan ses snart. // Mamma

    SvaraRadera
  3. Klart vi ska ses snart Mamma.
    Kan förklara då vad det är som sker.
    Älskar dig.

    SvaraRadera
  4. åhh vad bra att du är lycklig!jag blrv ju orolig sisst du vet!är det hon på bilden som glädjer ditt liv?!haha bra vad det än är!kramiz/madde

    SvaraRadera
  5. Heheh nej nej det är inte hon.
    Hon är enbart en bekant jag mötte på Peace & Love.

    SvaraRadera