torsdag 30 juli 2009

Veckans Händelser.

Kursen har börjat igen.
Blev klar med Ritningsläran där.
Vilket är fan galet skönt, helt sjukt va tråkigt det var att plugga i ca 2 veckor.

Umgåtts med Cissi.
Ätit lunch ihop 2 dagar den här veckan, mycket mys.

Umgåtts med David.

Tröttnat på hur Robin är nuförtiden.
Man hör inte ett skit av han mera.
Han får väl ha det så då.



Imorgon blir det kanske att åka till Rättvik, knäcka ett par kalla och kanske åka lite bil.
Vore riktigt nice.
På Lördag är jag bjuden på party, ska bli skoj som fan!


Ikväll ska jag till Cissi.
Ska se om jag kan hjälpa henne plugga lite inför imorgon då hon har sin uppkörning, hon klarade ju Teori-Provet i Onsdags!

Om bara man själv kunde ha haft pengar för att börja med sitt körkort..


Tack för mig.

4 kommentarer:

  1. Så skönt att allt börjar lösa sig för dig å att du verkar må bra å vara lycklig nuförtiden.. hoppas det fortsätter så för dig =)

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se hur det går.
    Tänker inte hoppas om något.
    Fan ingen idé med det mera.
    Vet ändå hur allt blir tillslut.

    SvaraRadera
  3. positiva tankar nu killen!
    till slut löser sig det mesta men jag
    håller alla mina tummar å tår för dig
    *krama*

    SvaraRadera
  4. Vet inte riktigt vem Anonym är men jag tackar för omtanken iaf..

    SvaraRadera