tisdag 21 juli 2009

Vad Har Hänt..

Idag..
Hmm.
Varit borta och jobbat i Battas lägenhet.
Gick skitbra.
Fick massor gjort.

Batta var snäll och bjussa på Pizza idag också.
Mums var det.

Var sen ner på stan, Batta köpte lite Alkohol till Linda på bolaget och sen körde han hem mig.

Sitter just nu och väntar på att Robin ska komma hit så vi kan dra upp och träna på gymmet.
Ska köra skiten ur han på gymmet idag mohahah!

Nu sitter jag och kikar på lite gamla bilder på mig själv..
Kanske låter lite ego men det är faktiskt rätt kul :P
Man har ändrats mycket fram och tillbaka genom åren..
Men det känns som att jag börjar hitta min stil.


Imorgon blir det iaf ner på stan.
Har massa ärenden att ta hand om.
Sen träffa Cissi endra på dagen och senare på kvällen, eller bara på kvällen.
Längta dit iaf.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar