tisdag 21 juli 2009

Vakna Precis.

Ska iväg och jobba ute i Batta's lägenhet.
Men sate va ont i halsen jag har.
Lite hostig dessutom.
Blir att köpa med Halstabletter för annars kommer detta inte att fungera.

Får hoppas jag känner mig bättre senare idag så jag kan göra lite nytta på gymmet i eftermiddag.
Vart inget där igår så..

Har annars inga planer idag förutom det nämnda.

Helgen var fylld utav fest.
Först en mindre fest hos mig i Fredags.
Sen i Lördags vart det ut på krogen.
Var bjuden på fest hem till Fyran, men det blev inte så att jag åkte dit.
Finns flera anledningar till det dock.
Vill inte ta dom på bloggen, lite för privat.

Imorgon får man besök dessutom.
Utav Cissi :)

Behöver jag säga mer nuförtiden?
Jag lér iaf och ber resten dra åt helvete!

2 kommentarer:

  1. Tack du ;) Dra åt helvete på dig själv ;D ^^ Heheh, bra med dig då? :)

    SvaraRadera
  2. Heheh.
    Jo..
    Det är lugnt här.
    Hur är det själv?

    SvaraRadera