tisdag 31 augusti 2010

Vaken.

Klev upp i morse av att min mobils alarm ringde som vanligt vid 08:30.
Ska börja sätta den på 07:30 snart istället.
Känns lite väl sent.

Brukar iofs somna lite väl sent också men vad gör amn.


Var ner på gymmet igår för första gången på säkert 2 månader.
Sjukt skön kontakt fick jag, och har bra värk idag kan jag säga.

Fyllde dessutom i papper om att få jobb där som kvällsvärd, bara funktionärt arbete till att börja med men det gör mig inte ett piss med ett till jobb.



Köpte också en Webbcam nere på Clas Ohlson, dock verkar jag ha oturen att den inte fungerar rätt.
Så ska byta den nere på stan idag.
Det var iaf vad supporten sa att jag borde.


Annars händer inte alltför mycket.
Jag och Emil ska snart slutföra arbetet i Borlänge som vi gjort, bara fönster-bläcken blir klara så ska vi slänga upp dom och sätta lite lister.
Sen är det finito!


Annars är denna veckan rätt lugn med jobb.
Har också fått tag på min gamla ECA säljare.
Skit bra.
Dyrare nu dock.
Men det ska gå att lösa, kommer dock få lite rabatt.


Idag har jag valt att lägga upp 2 låtar som spelas på hög volym som fan hos mig just nu:






1 kommentar: