fredag 20 augusti 2010

Sån där dag..

Den här dagen blev helt enkelt en sån där tänkar-dag.
Slutat upp med vissa grejer, och så ska det förbli.

Vet inte om jag tänkt för mycket eller för lite.
Men det verkar ju hända nytt skit konstant.
Så orkar inte haka upp mig på skiten som var igår eller dagen innan, utan förbereda mig för skiten som kommer imorgon istället.

Dieten börjar snart.
Och har redan börjat vänja in mig på diet mat.
Inge mer läsk med socker i.
Bara light läsk om det inte dricks vatten.

Sen maten.
Blir massor med kyckling som vanligt.


Söker något äkta för en gångs skull.



Tack och hej till den gamla jag.


Dagens låt.

3 kommentarer:

  1. Tja!
    Nu hittade jag på din blogg också, kan vara skoj att läsa.
    Låten är grym btw!
    Ha det guld /Lina

    SvaraRadera
  2. Håhå, något äkta?
    Det är dags nu va ;P

    SvaraRadera
  3. Lina: Fan va nice! Får ta och läsa din jag med, visste ej att du hade en.



    Emelie: Jo fan, det är nog dags nu..

    SvaraRadera