måndag 16 augusti 2010

Deff, Diet..

Håller på att både fysiskt och mental förbereda mig för att börja deffa igen.
Har beställt grejer och börjat planera min kost samt träning.

Vill verkligen nå under 5% underhudsfett denna gång, får se om jag lyckas!
Vore iaf galet skoj.

Är riktigt nöjd med hur det blev i köket med barbordet jag gjort själv.
Lär göra en sista slipning på det bara och olja det, sen är det finfint!

Annars händer väl inte alltför mycket just nu.
Folk bråkar lite, fast jag håller mig undan helt enkelt.
Deras huvudvärk om dom inte kan göra det man borde.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du är nöjd med det sk samtalet idag.
    Jag kommer inte att kontakta dig igen så du behöver inte fundera OM du ens vill ha någon fortsatt kontakt med mig.
    När någon brakar Fredrik ska du veta att man faktiskt inte själv väljer NÄR, VAR eller ens HUR!!
    MEN att du INTE ens skulle försöka förstå..det trodde jag inte...fast nu är det som det är och jag ska göra mitt liv väldigt annorlunda.
    Du behöver aldrig mera få ett sms från mig eller att nån ( tex Malin som sist ) ber dig att hjälpa till med nån av dina syskon.
    Vill du ha kontakt med nån av dom så varsågod - jag orkar inte känna/ha ditt hat oxå. Mår tillräckligt dåligt ändå. // Helen Sandberg

    SvaraRadera
  2. Att du ska gå och göra en sån sak, lämna över 4 barns liv i mina händer och bara försvinna är fan det mest själviska en person kan göra.
    Och att du sen har mage att ens skriva ett mail på Facebook och säga att du är ledsen, istället för att ÅKA HIT OCH PRATA eller RINGA kanske, det gör det hela fan ännu lägre.

    Du lär förstå att jag skiter fullständigt i hur mycket du än skäms för vad du och Danne gjorde, det är eran ensak och så förblir det.
    Det som stör mig är att folk runtom dig mår dåligt för vad du gör, och sedan kontaktar mig för att dom är oroliga.

    Ta för i helvete tag i ditt liv och gör det enda jävla rätta.


    Har inget jävla hat för dig.
    Är bara förbannat besviken.

    Hejdå Mamma.

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag hade åkt hem till dig eller ringt istället - men jag kunde inte.
    Ångrar så många dumma ord och sms MEN kan inte få dom ogjort. Och ja jag har sökt hjälp och det är verkligen på tiden jag vet det - borde ha gjort det för många år sen.

    Jag ska ta tag i mitt liv och inte ösa skit på andra då jag själv mår dåligt - varken du eller någon annan ska någonsin behöva bli besvikna på mig.

    Vet att det här är fegt i dina ögon att skriva här - men klarar inte av att söka upp dig personligen då jag gjort dig så illa.

    Jag älskar dig så mycket Fredrik och jag kommer alltid att göra det - trots att jag brakade o gav dig ett ansvar du inte skulle ha haft.

    Mamma

    SvaraRadera